Monday, April 6, 2009

~`HAri 1st Aku sTArT bUAt Blog`~



..Assallammualaikum salam sejahtera..

+hari ni En.irzali kate...kene buat blog pasal ilmiah..{diberi masa selama sebulan untuk "sukabubbleyum" menyiapkan blog nie}sebenarnye aku "blur" xtau nak wat tajuk aper..akal sedang bekerja keras untuk menghasilkan "tajuk" itu...

+pemikiran akal manusia+

kire ok x??hik3..da 2 tajuknye..+


"detail"

Sedikit mengenai diri ku"about me"

"sukabubbleyum" diberi nama aimi syazana bte mohd zaini,dilahirkan di muar johor,30.12.89 (20tahun) hari pertama aku dilahirkan ke bumi yang indah ini "sukabubbleyum" ibaratkan bumi seperti"bunga ros"wangi tetapi punya duri ..erRr...balik semula mengenai diri ku"about me",yaAa...aku suka bubbleyum perisa "" buat"sukabubbleyum" rasa "cool",gedik,dan nakal..dan macam2 lagi..,sekarang "sukabubbleyum" "study" kat politeknik sultan idris shah yang tercHinta D aSrama,EuRrMmm..rumah fmly d' "semenyih",keSukaAn ku SeMEsTINya "bubbleyum..", n aper yg ma n abah aku masak...dieyer org mmg best.."faham aku.." (to be continue..)

3 comments: